قوانین سایت

رعایت کلیه قوانین زیر برای فروشندگان و کاربران الزامی می باشد.

1- برای ثبت نام کردن در سایت لطفا اطلاعات خود را کامل و دقیق وارد کنید.

2- از آپلود فایلهایی که دارای قوانین رعایت کپی رایت هستند خودداری کنید.

3- ارسال و فروش پایان نامه های کارشناسی ارشد ممنوع می باشد.

4- درج شماره کارت و شماره حساب در فروشگاه مجاز نمی باشد.

5- تمام خریدهای سایت از طریق درگاههای بانک انجام خواهند شد.

6- گذاشتن شماره موبایل و لینک به سایت دیگه مجاز نمی باشد.

7- تمام پشتیبانی سایت از طریق ارسال تیکت انجام خواهد شد.

8- مسئولیت کلیه ی فایل های ارائه شده به عهده ارسال کننده فایل می باشد.

9- از آپلود و فروش فایلهای نامتعارف خودداری کنید، در صورت مشاهده اکانت شما مسدود خواهد شد.

10- فروش مقالات علمی که در سایتهای علمی کشور ثبت شده باشند به هیچ عنوان مجاز نمی باشند.

11- خواهشمندیم قبل از ارسال محصول راهنمای ارسال محصول را مطالعه نمایید. محصولاتی که طبق راهنما ارسال نشده باشند تایید نخواهند شد. محصولاتی که طبق راهنمای ارسال محصول که در پنل کاربری قابل مشاهده است ارسال شده باشند تایید خواهند شد.

12- درخواستهای واریز خود را به دلیل وجود اعلام ناراضی خریدار از خرید تا 3 روز بعد از آخرین خرید و رسیدن شما به سقف درخواست واریز ثبت کنید.

13- مبلغ درخواستی شما نباید شامل خریدهای تا 3 روز گذشته باشد و شما فقط می توانید برای خریدهای قبل از 3 روز گذشته درخواست واریزی خود را ثبت نمائید.

14- درخواستهای واریزی که شامل خریدهای تا 3 روز گذشته باشد در صورت عدم مشکل برای 3 روز بعد قابل واریز خواهد بود و برای روز جاری واریز نخواهد شد.

15- در صورت اعلام نارضایتی خریدار از خرید و برگشت مبلغ خرید به حساب خریدار مبلغ واریز شده به حساب کاربری فروشنده و مالک محصول کسر خواهد شد.

16- در صورت اعلام نارضایتی خریدار، اگر پورسانت فروش به حسابهای اعلام شده فروشنده و مالک واریز نشده باشد برگشت مبلغ خرید بر عهده سایت خواهد بود.

17- در صورت اعلام نارضایتی خریدار، اگر پورسانت فروش به حسابهای اعلام شده فروشنده و مالک واریز نشده باشد برگشت مبلغ خرید تماما بر عهده مالک محصول خواهد بود و مالک باید تمام مبلغ خرید را به حساب خریدار برگشت بزند.

تبصره: به دلیل تبلیغ محصولات فروشگاهها توسط سایر کاربران و همچنین زمان بر بودن و بررسی فایلهای ارسالی برای تایید و نمایش در فروشگاهها در صورتی که تا یک هفته بعد از تایید محصول کاربر درخواست حذف محصول فعال خود را داشته باشد به ازای درخواست حذف هر محصول مبلغ 5,000 تومان از حساب ایشان برای حذف محصول فعال کسر خواهد شد، و همچنین در صورتی که بیش از یک هفته از ارسال محصول فعال گذشته باشد به ازای درخواست حذف هر محصول فعال مبلغ 10,000 تومان از حساب ایشان کسر خواهد شد و در صورتی که اعتبار کافی برای درخواست حذف محصول خود را نداشته باشد باید اعتبار و موجودی حساب خود را به شیوه های که لازم است افزایش دهد.

تبصره: فقط در صورتی محصول ارسالی کاربر بدون هیچ هزینه حذف خواهد شد که از ابتدا به دلیل عدم رعایت قوانین ارسال محصول بعد از ارسال غیرفعال شده باشد.

18- لطفا توجه داشته باشید به دلیل اشتراکی بودن محصولات سایت و ثبت لینک ها در موتورهای جستجو کاربران به هیچ عنوان نمی توانند درخواست حذف فروشگاه خود را داشته باشند فقط می توانند در صورت لزوم درخواست حذف مشخصات کاربری خود را نمایید. همچنین به درخواست کاربرانی که درخواست حذف اطلاعات شخصی خود را داشته باشند در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

مدیریت سایت در هر زمان و هر مکان می تواند بنا به صلاحیت و مصلحت سایت بخش مربوط به قوانین سایت را اصلاح نماید و این امکان برای مدیریت سایت برای همیشه محفوظ می باشند.

در صورت مشاهده هرگونه تخلف فروشگاهها می توانید از لینک گزارش تخلف محصول به ما اطلاع دهید.

تماس با پشتیبانی


ارسال شده در تاريخ: 1393/05/08 11:41